Zašto zaposleni u Irskoj napuštaju posao?
U međuvremenu, 37% je napustilo svoja radna mesta ili je bilo blizu davanja otkaza jer je proces prijema na novo radno mesto bio loše sproveden.
Rezultati istraživanja otkrivaju razloge zbog kojih zaposleni odlaze, što uključuje obuku, koja nije bila obezbeđena kao što je bilo očekivano; oglas za posao čiji je sadržaj bio netačan i očekivanja koja nisu u skladu sa procesom rada.
Agencija je saopštila da poslodavci treba da budu svesni da tokom faze prijave kandidati očekuju da dobiju detaljnije informacije o radnom mestu.
Ovo se odnosi na pozitivnu ravnotežu između posla i života, kulturu rada u kojoj mogu da uživaju, detalje o zaradi i jasan karijerni put.
Istraživanje, takođe, ukazuje na važnost razgovora jer je više od polovine zaposlenih kazalo da su bili zastrašeni potencijalnim poslodavcem zbog lošeg iskustva tokom razgovora.
Najčešći razlog odustajanja od posla je to što je proces trajao predugo.
Većina zaposlenih smatra da su dva kruga razgovora prihvatljiva kao deo celokupnog procesa zapošljavanja.
„Razgovori i proces prijave nude profesionalcima uvid u kulturu organizacije i radnu sredinu iz prve ruke,“ kaže Morin Linč, direktorka agencije.
„Jako je bitno da poslodavci prepoznaju da negativne strane razgovora ili prijave, kao što je dužina trajanja procesa ili nepripremljenost onih koji razgovor vode, dovode do visoke stope odustajanja kandidata,“ dodala je.
„Veliki obrt zaposlenih dolazi uz značajan finansijski trošak, a doprinosi i smanjenoj produktivnosti, smanjenioj svesti o dužnostima, lošoj kulturi i može da našteti odnosu sa klijentima.“
„Pošto poslodavci spremaju planove za ostatak godine, imperativ je da se ulaže u strogu strategiju regrutacije i zadržavanja zaposlenih kako bi se ostvario održiv razvoj i uspeh,“ dodala je.
Responses